-
Технологичната Олимпиада в Токио: От роботи до медали от рециклиран отпадък
Япония реши да оправдае своя имидж на технологична сила и демонстрира опита, който нейните компании са натрупали през десетилетията в тази област
-
Подкрепата за японския премиер спада до ново дъно
Три отделни медийни анкети показват, че успешното провеждане на Олимпийските игри в Токио не е успяло да засили симпатиите към наследника на Шиндзо Абе
-
Олимпиадите в Токио очертават голямата дъга на технологичния упадък в Япония
Фокусирането на японската индустрия върху вътрешния пазар преди десетилетия предоставя свободно пространство за изява на компании като Apple и Samsung
-
Топ спонсорът Toyota спира всички телевизионни реклами, свързани с Олимпиадата
Автомобилният концерн и спонсор на събитието посочи като причина за своето решение объркването за начина, по който ще се проведе надпреварата
1 -
Японският премиер одобри провеждането на Игрите в Токио без зрители
Проучване, проведено от телевизионния оператор JNN, показва, че 35% от анкетираните подкрепят решението на Йошихиде Суга
-
Япония намекна за ново отлагане на Олимпийските игри в Токио
Анкети показват, че по-голяма част от обществеността в островната страна не желае провеждането на Игрите това лято
Таг Игрите в Токио
Пазари